19 November 2012

Long Time Never See !

                         ✿ASSALAMUALAIKUM


Hi guyss! gilerr weyhh sudah lama tidak hupdate belog usang ini.. Habuknya langsung tidak dapat dihitung.. eh, habuk buleh dihitung yah? erkkk... haha..  Seriously, i miss miss miss blogging world.. :').. alorhhh sedih pulakkk... 

Okayslah stop for the sad momentss.. i have one good news which is im OFFICIALLY GRADUATED!! yeahhhh.... !!!! Padahal lama sudah berlalu baru mau cerita ka? apokesss?! wells lah kan lama ba sudah tidak bebloggg.. hewhew.. Saya mau share kunun pitcca-pitcca time Convo yg memang meriah gilerr dan bestt! Sangat banyak kenangan disitu.
Let's for CONVOCATION Memoriess... ^__*
Sebelum







Semasa






Selepas










Amacam? Semartt kan? Puji sendiri kunun.. hewhew.. Actually banyak lagi yg ada. Ini yg half from half sejaa.. Tembirang juga.. hihihi...Thanks to boyfie kepada Cik Ina yg bernama Encik Man yg sudi meng'snap pitcca-pitcca kitorang ini. Sabar sejalah dengan gaya kami yg gilaa dan happening.. haha... He is our official photographer.. haha kunun sejaa.. But semua pun semmartt dan santekk... Thanks terima kasih... :)

But dengan adanya itu good news terselit pula bad news which is im OFFICIALLY JOBLESS!! hahahaha... kesian kewnnn... :( kalu kesian tekan SINI buleh ka? heeee.... Tapi kannnnn...This wednesday saya ada interview okayssss... Jeles? Jangan lah weyhh cause just interview bukannya kerejakk sudah. I got an interview with RHB bank as a sales executive. Biarpun as an executive yg orang bilang level rendah but ngamm lah kan dengan fresh graduated machiam saya. Baru mahu berjinak-jinak dengan dunia kerja. Gain experience lah katakan. 
2 days to go dan saya bukan main nerveousss lagi yah.. Kalah interview untuk jadi menteri.. kahkahkah... 

Jadi, saya harap anda-anda semua berdoa untuk saya agar dipermudahkan segalanya untuk interview tersebut dan mendapat job tersebut. Amin. Pray for me yahh.. Thanks ! :D Nanti da dapat kerja tu dan dapat gaji, saya belanja kamurang okays? Mahu apa? Gula-gula sejaa lah kn? hahaha... Okay lah kan dari tiada.. Janji ikhlas... hehehehe.... Bahh.. Sampai di sini seja lah ah pertemuan kita kali ini.. Mau chaww dulu.. Nanti ada masa saya blogwalking ke blog anda yg super duper hebat. Just wait... Ok bye! Wassalam... ! ^____^

Tekan SINI sebelum keluar... :D

Thanks for Reading ( '⌣^ )

No comments: