16 August 2012

Oh Duit! Oh Raya!

Assalamualaikum...

Hallluuuuu Uolls... !
OhMyyy tidak lama lagi rayaaa weyhh... Semua sudah ready kaa? Maybe 85percent lah kann.. Selebihnya tu tinggal susun kuih dalam balang, iron baju, or anything lah yg korang selalu buat kalu mau dekat raya kan.. If tanya aku, i just wanna say "I'm Tired guys" with internship dekat pejabat loan MBSB. Hari-hari masuk ofis jam 8.30 mulakan tugas dengan jawab kol, buat report, salin detail peminjam, n' kol bepuluh customers per day untuk amek diorang punya kad keahlian dan akaun simpanan MBSB. Penat weyhhh... Suara da malu-malu sudah mau kuar. Rockers beb! Kau ada? hahaha...U fikir sonangggg...? Keja sendiri senanglah.. Suka hati sajaa.. Tp nasib lah officers sana baik hati dan tidak suka marah-marah. Abg-abg n' kakak-kakak diaa best bro.. sempoiii, santaiiii, cantek n' hensem belakaa... uoppsss! hihihihi... Okays stop nonsene macik Fydah... wahhh macik pulakkk !

oittttt... nak habaq maiiii... *speaking tiru kawan campus*. Before Raya lagi aku da dapat duit raya beb.. wahh happy gituuu.. lols.. 


30 Ringgit Malaysia tu.. Siapa mau bagi?  "Nilai 30 Rgt" tu aku Tak tipu but "aku dapat duit raya" tu aku admit aku tipu... wakakakaka... Actually ni duit raya adik aq dari bos practical diaa.. Best kan dpt bos mcm tu... Murah rezeki dia.. Kalu divide sehinggit sorang ni duit, aku boleh bagi 30 orang kan.. Pahala weeyhhh.. Tp tunggu aku kereja dulu lah ah.. skg duit pun masih minta sama mak bapak kasiannn... :(

Cerr dulu-dulu selalu dapat kad raya. Cerr sekarang-sekarang 1 pun taraaaa ada.. Maybe skg kengkawan aku sudah advance, sudah bertranformasi. *ayat kau* Skg da byk tempat boleh salurkan itu ucapan raya tanpa pembaziran kad-kad kertas, dakwat-dakwat pen bewarna-warni, duit pos, n tidak menyusahkan abang-abang pos jugaa.. haha! Sekarang bole guna Facebook, Twitter, E-mail, BBM for BlackBerry user n' paling hampehh pun guna SMS. Apa yg penting keikhlasan penghantarnya rite?

 So, kepada semua rakan-rakan bloggers mahupun reader, stalkers n' strangers SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI yg bakal menjelang tiba 2 hari lagi. Mohon maaf zahir dan batin. Jemput datang rumah.. Nanti Fydah bagi address ya... hihihi... Fydah sayang korang semuaa.. :)

bye! ^___^

* psssttttt! Testing tulisan baru... haha!


Thanks for Reading ( '⌣^ )

No comments: