20 August 2012

Raya yang spoil !

Assalamualaikum...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. 
Maaf Zahir dan Batin kepada semua rakan bloggers yg aku sayangi sekalian. Minta duit raya plez... ? Seringgit pun jadilah... hihihi... Harini da 2 Syawal. Kamu tinguk ka tu title entry? " Raya yang Spoil.. Yes ! sungguh spoil.. U know why? 1st raya memang tidak jalan ke mana-mana just tunggu tetamu saja. Then tetamu yg dtg semua punn budak-budak yg bukan dtg untuk mkn or minum or bersalaman but just for duit raya. Biasalah budak-budak kan. 

Tahun ni duit raya kat umah naik sikit lah kpd RM2 untuk budak-budak kampung. If untuk anak sedara n' kuarga dekat pulaa RM5-RM10.Rezeki abg-abg kan. Second day *hari ini* planning mau beraya dgn genk-genk high school dulu but oleh kerana kelambatan bangun aku tertinggal. Dorg da call baru aku bangun so oleh kerana aku ni nda suka kerja yg last minute n' kelam kabut lagiii so aku cancel. Pastu duk umah tunggu kedatangan dorg ja pegi umah cause biasanya dorg akan datang rumah juga. Aku tunggu dorg sampai aku nda pegi ikut beraya family ke Sri Indah n' Inderasabah. Last-last dorg nda sempat datang jooo.. So, aku sehari tu duk umah layan budak-budak yg datang n' tinguk TV sajaa.. 

Begitu tersangat Bohsan kan life gua? Mlm pula terus ramaiii gila woo orang datang sekaligus. Penat weyhhhhh layann.. But itulah moments of raya. Kalu tiada orang tidak lah meriah rite? Paling spoil lagi tyme tinguk gambar-gambar kawan yg meletops lah.. Lawaa.. Tp tiada aku :( emmm, aku harap next raya dapat beraya dgn dorg lagiii.. Janganlah ada spoil-spoil lagi baaa... plezplezplezzzzz.... :(

Tapiiiii, dis year aku dapat duit rayaaa.. *bangga*. even pun aq da besor panjang n' umur pun da dua puluh something but still got "Angpau".. weeeeeee.... ^^




Cerr kamu count... ada RM45 kann? haha... Sapa mau bagi woooo... Alhamdulillah walaupun tidak lah sbyk duit raya korang atleast aku beryukur. Bole buat beli kasut... wakakaka... Thanks kepada yg memberi. Moga rezeki anda bertambah okays. Amiinn.. Td minta sama Mr. Boyfie but dia bilang abiz sdh duit raya sbb lambat booking. Semua sdh dikebas oleh anak buah n' anak sedara dia..  So next year kasi triple lah kan dear? hihihi...Dia kata "iyalah tahun depan ada bahagian duit raya untuk sayang"... hohoho... Actually bagi aku tidak payah itu duit raya lah tp terus duit hantaran lah baa.. amacam? Ada berani ka Mr. Boyfie? hikhikhik....Machiam best pula bagi duit raya kan.. Next tyme turn aku lagii okays. InsyaAllah. 

Ok lag mau tido dulu. Esok mau jalan beraya... 
chauuuuu chinchauuuuu.... !

Thanks for Reading ( '⌣^ )

No comments: