09 July 2012

Never B Replaced

Assalamualaikum...

Holllaaaaa!!!! We meet again.. yehaaaa... For dis entry i feel pleasure to share something special for me in my life after MAHA PENCIPTA,PARENTS n' FRIENDS. U can guess who i mean? Kalu betul plez comment above yah.. hehe.. 

The person is important for me when he come into my life since 5 years ago. The person dat treat me nicely eventhu sometimes badly. But I Do LOVE him sincerely. Dialah kawan baik saya, musuh, tempat pergaduhan, luahan hati n masalah, tempat sy minta tolong, ketawa2, nangis2, sedih2, n everything. He the person owez give me strength when i weak, advice me when i ave probs, n give me happiness when i sad. 

He is my HERO n NEVER BE REPLACED. But i trust dis statement “Jodoh Di tangan Tuhan” n yes saya menyerahkan segala2nya di tangan Allah S.W.T kerana dialah yang berhak atas segalanya.. Tetapi kami tetap berusaha untuk ke arah impian kami sendiri. So many things yang telah kami lalui n yg menyebabkan hubungan kami retak seketika tetapi oleh kerana hati kami yg sudah berpaut dgn kuat, kami dapat menentang semua itu n bersama kembali smpai saat ini. ececeeehhh skema betul ayat disitu...haha.. :) Lagipun parents dia da kenal sya sedikit demi sedikit n siap suh bagi barang lagi ya.. hihi.. Mak bpk sy pun da kenal dia juga but still cannot show off lah yg kami ni ada relation. just inform them dat we just friend. But mama dia mcm tahu2 ja tuh yg kami ni lebih2 da. Hahaaaaa... *blushing*

Tp apa yg menyedihkan tyme dia berhijrah ke Semenanjung n menetap di Klang Selangor saya da mcm rasa goyah2 sikit. yelah kn. Long Distance Relationship ni byk cabaran u know. Cthnya mcm selingkuh, dia da jumpa sorg yg lebih dr kita, n so on lah. So perkara2 sebegini kita kena consider rite? Plez answer YES! kekeke... But i'm trust with him n Alhamdulillah we still together until now! Everyday he keep calling me eventho only 15minutes we talk thru the phone.  It's give me smiling n stronger. I LOVE HIM SO MUCH!!!

Da Setahun lebih sy tidak jumpa ni boy. Last i meet him on May tyme dia htr saya pegi Airport KK mau balik Tawau cuti sem. kalu mau ditanya saya rindu ka sama dia, Bohong lah saya kalu saya kata TIDAK kn? Sya betul2 RINDU dia. Rindu jalan2, Rindu ketawa n becakap2 face 2 face, Rindu mau makan2 samasama, n everything bout him sya rindu! But mau buat cemana kn, kami da jauh. So tetap trima wpun pahit. Saya harap kami boleh berjumpa lagi soon. InsyaAllah kalu tiada aral melintang we meet again dis coming October. Ohyeahhh! *senyum sampai ketelinga* 

Dear you, eventho u didn't read dis entry or mayB u read, i want u to know dat i heart u so much. Saya sayang kau n tiada org lain dalam hidup saya yang saya bole impikan untuk menjadi pelengkap hidup saya masa akan datang nanti. Apa yang saya harap, kamu boleh tunaikan segala impian kita untuk hidup bersama suatu ari nanti yahh.. ;) Saya tahu kamu boleh!!! Saya ingat setiap kata-kata kamu..hehe.. satu lagi yg saya mahu kau tahu ialah plez trust me juga okeh. Percaya saya cause i'll never ave affair with others boy.. I'll be waiting for you. PERCAYALAH ;)


Inilah dia org yg saya maksudkan di atas..Yasser Bin Mohd Bakri.. hihihi.. Ada sesiapa yg kenal?hehe.. sory lah kalu pix ini mcm kabur saja kn.. Dear yasser, sory ya kalu saya upload2 pix kau. I just want to show my beloved dat taken my heart since 5 years ago. Jgn marah ya.. kalu marah saya minta maaf.. *wink*   


I'll pray to Allah the Almighty agar kita dijodohkan suatu ari nanti dan mendapat restu dari family n bahagia selamanya until the last breath n the most important hope u can guide me into the right way until Jannah.. Amin Ya Rabbal Alamin. 

^_____03082007_____^



SEKIAN



Thanks for Reading ( '⌣^ )

No comments: